Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства

Глава 4. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Використання інформаційних ресурсів підприємств ресторанного бізнесу базується на визначенні потреб щодо інформації, проведенні системного її аналізу, створенні й підготовці програм, впровадженні комп’ютерної техніки.

Мета інформаційного забезпечення процесу обслуговування така: надання переліку пропонованих споживачам блюд, напоїв і додаткових послуг ресторанного сервісу, вираження загальної ідеї (концепції) ресторанного закладу, повна реалізація всіх його можливостей. До зовнішніх засобів інформації належать вивіски, вітрини, різні рекламно-інформаційні стенди, панно. Фірмова вивіска, вітрини і панно, розташовані на зовнішньому фасаді будівлі, формений одяг обслуговуючого персоналу — складові елементи фірмового стилю, що створює імідж (уявлення, образ) підприємства ресторанного бізнесу.

До основних засобів інформації, що забезпечують виконання процесу обслуговування, належать меню і карти вин, коктейлів. Головне завдання — представити інформацію в доступній, цікавій, розважальній формі, розкривати стиль ресторанного закладу.