Освітньо-професійні стандарти у контексті реформування системи підготовки кадрів
3. Підходи до формування ефективної системи підготовки (перепідготовки) кадрів
Слід зазначити, що розробці Національних систем та рамки кваліфікацій має передувати глибока та комплексна реформа системи підготовки кадрів.
За своє суттю вона повинна передбачати реформування таких підсистем (Рис.2):
П
І
Д
С
И
С
Т
Е
М
А
|
І Управління підготовкою (перепідготовкою) кадрів |
ІІ Формування, розміщення та виконання державного замовлення на підготовку (перепідготовку) кадрів
|
|
ІІІ Оцінки якості підготовки (перепідготовки) кадрів
|
|
ІV Визначення (сертифікації) професійної компетентності випускників навчальних закладів
|
|
V Планування збалансованості ринку освітніх послуг та ринку праці
|
|
VІ Державних професійно-освітніх стандартів
|
|
VІІ Законодавчого та нормативно-методичного забезпечення |
Рис. 2 Функціональна структура реформи системи управління підготовкою (перепідготовкою) кадрів [83]