Інформаційне забезпечення державного управління
Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посад державних службовців
Посада |
Завдання, обов’язки та повноваження |
Заступник начальника відділу у складі управління |
-здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством; - одержує від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань необхідні статистичні та оперативні дані, звітів з питань, що стосуються діяльності організації; |
Керівник сектора |
- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством; - отримує у встановленому порядку від міністерств, інших органів виконавчої влади документи, матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань; |
Головний спеціаліст |
- збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань розвитку сфери (галузі) управління; |
Провідний спеціаліст |
- здійснює проведення експертизи документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу і належать до його компетенції, готує відповідну інформацію про результати цієї роботи; |
Спеціаліст 1 категорії |
- виконує роботи, пов’язані з аналітичною діяльністю на одному з напрямів роботи органу виконавчої влади; -готує пропозиції щодо збору та обробки інформації, необхідної для обґрунтування державних програм розвитку сфери (галузі) управління; -готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів, пов’язаних з роботою підрозділу і підвідомчих структур; - накопичує відповідну інформацію для здійснення аналітичної роботи, пов’язаної з діяльністю відповідного органу виконавчої влади; |
Спеціаліст 2 категорії |
-готує матеріали для аналізу стану справ у сфері галузі (управління); - бере участь у аналізі тенденцій розвитку одного з напрямів підвідомчої сфери управління, готує відповідні пропозиції щодо усунення виявлених недоліків з питань, що належать до його компетенції; -готує відповідні аналітичні огляди, здійснює комп’ютерний набір матеріалів; - веде діловодство в структурному підрозділі органу виконавчої влади; |
Спеціаліст |
-здійснює накопичення інформації щодо діяльності структурного підрозділу з питань реалізації прийнятих програм; -готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів; -здійснює комп’ютерний набір матеріалів, що стосуються діяльності відповідного органу; |
Керівник прес-служби |
- здійснює зв’язок керівника міністерства із засобами масової інформації, прес-конференцій, брифінгів, “інформаційних днів” керівників; -готує відповідні матеріали для преси, заяви та повідомлення; - проводить роботу щодо поліпшення інформованості населення щодо діяльності органу; - організовує вивчення матеріалів засобів масової інформації з метою виявлення їх позицій, тенденцій у висвітленні питань, пов’язаних з діяльністю державних органів влади та місцевого самоврядування; -забезпечує контакти з відповідними підрозділами щодо обміну інформаційними матеріалами; - надає засобам масової інформації матеріали про діяльність міністерства (або іншого органу виконавчої влади); -здійснює підготовку і випуск рекламно-інформаційних видань; - забезпечує координацію зв’язків з періодичними виданнями; |
Помічник керівника |
-здійснює роботу з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом; -готує інформаційні матеріали, виступи, проекти доповідей, співдоповідей, розпоряджень з питань роботи сфери управління; -узагальнює матеріали про хід виконання документів, розпоряджень, доручень керівника; |
Радник |
-здійснює аналітичне забезпечення діяльності керівника; - вивчає та аналізує матеріали за напрямом діяльності органу, відповідний вітчизняний та зарубіжний досвід; -готує для керівника необхідні інформаційно-аналітичні записки, огляди, звіти, проекти доповідей, доповідних записок тощо; -забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між структурними підрозділами різних державних органів влади з підприємствами, установами, громадськими об’єднаннями, провідними вченими, державними та політичними діячами, населенням; |
Консультант |
-здійснює наукову експертизу, консультації та своєчасне забезпечення керівника необхідною та повною інформацією щодо вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою оперативного та якісного прийняття рішення; - організовує експертизу різних варіантів проектів відповідних рішень; - координує консультативну роботу з проблем відповідної сфери; - контролює, оцінює та узагальнює якість інформації, що подається керівнику; - вивчає та оцінює результати проведених наукових розробок, аналогів, думок вчених для проведення кваліфікованих консультацій. |