Інформаційне забезпечення державного управління

Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посад державних службовців

Посада

Завдання, обов’язки та повноваження

Заступник начальника відділу у складі управління

-здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством;

- одержує від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань необхідні статистичні та оперативні дані, звітів з питань, що стосуються діяльності організації;

Керівник сектора

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

- отримує у встановленому порядку від міністерств, інших органів виконавчої влади документи, матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань;

Головний

спеціаліст

- збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань розвитку сфери (галузі) управління;

Провідний

спеціаліст

- здійснює проведення експертизи документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу і належать до його компетенції, готує відповідну інформацію про результати цієї роботи;

Спеціаліст 1 категорії

- виконує роботи, пов’язані з аналітичною діяльністю на одному з напрямів роботи органу виконавчої влади;

-готує пропозиції щодо збору та обробки інформації, необхідної для обґрунтування державних програм розвитку сфери (галузі) управління;

-готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів, пов’язаних з роботою підрозділу і підвідомчих структур;

- накопичує відповідну інформацію для здійснення аналітичної роботи, пов’язаної з діяльністю відповідного органу виконавчої влади;

Спеціаліст 2 категорії

-готує матеріали для аналізу стану справ у сфері галузі (управління);

- бере участь у аналізі тенденцій розвитку одного з напрямів підвідомчої сфери управління, готує відповідні пропозиції щодо усунення виявлених недоліків з питань, що належать до його компетенції;

-готує відповідні аналітичні огляди, здійснює комп’ютерний набір матеріалів;

- веде діловодство в структурному підрозділі органу виконавчої влади;

Спеціаліст

-здійснює накопичення інформації щодо діяльності структурного підрозділу з питань реалізації прийнятих програм;

-готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів;

-здійснює комп’ютерний набір матеріалів, що стосуються діяльності відповідного органу;

Керівник прес-служби

- здійснює зв’язок керівника міністерства із засобами масової інформації, прес-конференцій, брифінгів, “інформаційних днів”

керівників;

-готує відповідні матеріали для преси, заяви та повідомлення;

- проводить роботу щодо поліпшення інформованості населення щодо діяльності органу;

- організовує вивчення матеріалів засобів масової інформації з метою виявлення їх позицій, тенденцій у висвітленні питань, пов’язаних з діяльністю державних органів влади та місцевого самоврядування;

-забезпечує контакти з відповідними підрозділами щодо обміну інформаційними матеріалами;

- надає засобам масової інформації матеріали про діяльність міністерства (або іншого органу виконавчої влади);

-здійснює підготовку і випуск рекламно-інформаційних видань;

- забезпечує координацію зв’язків з періодичними виданнями;

Помічник

керівника

-здійснює роботу з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;

-готує інформаційні матеріали, виступи, проекти доповідей, співдоповідей, розпоряджень з питань роботи сфери управління;

-узагальнює матеріали про хід виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;

Радник

-здійснює аналітичне забезпечення діяльності керівника;

- вивчає та аналізує матеріали за напрямом діяльності органу, відповідний вітчизняний та зарубіжний досвід;

-готує для керівника необхідні інформаційно-аналітичні записки, огляди, звіти, проекти доповідей, доповідних записок тощо;

-забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між структурними підрозділами різних державних органів влади з підприємствами, установами, громадськими об’єднаннями, провідними вченими, державними та політичними діячами, населенням;

Консультант

-здійснює наукову експертизу, консультації та своєчасне забезпечення керівника необхідною та повною інформацією щодо вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою оперативного та якісного прийняття рішення;

- організовує експертизу різних варіантів проектів відповідних рішень;

- координує консультативну роботу з проблем відповідної сфери;

- контролює, оцінює та узагальнює якість інформації, що подається керівнику;

- вивчає та оцінює результати проведених наукових розробок, аналогів, думок вчених для проведення кваліфікованих консультацій.