Інформаційне забезпечення видавничої діяльності
Розділ 7. Управління інформаційним забезпеченням видавничої діяльності
Основна ідея розділу
Розділ присвячено питанням аналізу системи управління контентом у видавництві, особливостей адміністрування інформаційного забезпечення видавничої діяльності та каталогізації інформаційного забезпечення видавництва {рис. 17).
Рис. 17. Ключові поняття розділу 7
7.1. Системи управління контентом у видавництві.
7.2. Адміністрування інформаційного забезпечення видавничої діяльності. .
7.3. Каталогізація інформаційного забезпечення видавництва.
Цілі вивчення розділу
Метою розділу є аналіз специфіки управління контентом видань та адміністрування й каталогізації інформаційного забезпечення видавничої діяльності.
Інформація, викладена в розділі, надає студенту можливість сформувати такі групи компетенцій:
1) аналітичні компетенції, пов’язані з аналізом особливостей адміністрування інформаційного забезпечення видавничої діяльності; дослідженням специфіки каталогізації інформаційних ресурсів видавництва;
2) проектні компетенції, пов’язані з обґрунтуванням вибору системи управління контентом для вирішення певних завдань видавничої діяльності;
3) технічні компетенції, пов’язані зі здійсненням каталогізації інформаційних ресурсів видавництва.
Вступ до розділу
Процеси створення видань різних типів передбачають упорядкування інформації, яка використовується для формування інформаційного вмісту видавничої продукції. Упорядкування інформації має на увазі аналіз і оптимізацію контенту, адміністрування інформаційного забезпечення видавництва як на локальному, так і на глобальному рівнях, створення колекцій і каталогів, які акумулюють інформацію у структурованому виді.
Вказані задачі є складовими процесу управління інформаційним забезпеченням видавничої діяльності, яке надає можливості систематизації, контролю та регулювання різнорідних інформаційних потоків, що становлять основу контенту видавничої продукції. Вивчення характерних особливостей управління інформаційним забезпеченням видавництва сприятиме розширенню знань фахівців видавничо-поліграфічної справи з механізмів оптимізації та адміністрування інформації.