Інформаційне забезпечення видавничої діяльності

Розділ 4. Методи маркетингу в інформаційному забезпеченні видавництва

Основна ідея розділу

Розділ присвячено питанням аналізу провідних напрямків маркетингової діяльності {рис. 9), що спрямовані на інформаційне забезпечення видавництва, вивченню особливостей методів пропаганди, паблік рілейшнз і промоцїї, а також основних варіантів прямого маркетингу в процесі оптимізації видання.

4.1. Стратегії маркетингу у інформаційному забезпеченні видавничої діяльності.

4.2. Методи пропаганди, паблік рілейшнз, промоцїї в електронному видавництві.

4.3. Основні варіанти прямого маркетингу видавничої діяльності.

Цілі вивчення розділу

Метою розділу є аналіз характерних особливостей використання методів прямого маркетингу, пропаганди, паблік рілейшнз, промоцїї в процесі інформаційного забезпечення видавничої діяльності.

Інформація, викладена в розділі, надає студенту можливість сформувати такі групи компетенції.

1) аналітичні компетенції, пов’язані з аналізом основних напрямків маркетингу в інформаційному забезпеченні видавництва; аналізом методів маркетингової діяльності, які мають місце в електронному видавництві;

2) управлінські компетенції, пов’язані з вибором стратегії охоплення ринку в процесі інформаційного забезпечення видавничої діяльності; визначенням відповідних заходів пропаганди, PR-діяльності таваріантівпрямого маркетингу для інформаційного забезпечення видавництва.

Ключові поняття розділу

Рис. 9. Ключові поняття розділу 4

Вступ до розділу

Інформаційне забезпечення видавничої діяльності передбачає всебічний аналіз інформації, пов`язаної з ринком видавництва, потребами потенційних замовників поліграфічної продукції, вивченням способів ефективного просування видань на ринку. Вказані задачі є об’єктами дослідження економічної науки «маркетинг», використання якої сприяє підвищенню якості та оперативності інформаційного наповнення видань різних типів.

Крім того, залучення методів маркетингу в процесах інформаційного забезпечення видавництва дозволяє стимулювати вірогідних користувачів видавничої продукції споживати цю продукцію, створює перспективи для диверсифікації діяльності, формує умови для організації позитивної громадської думки відносно видання. Саме тому розгляд основних напрямків маркетингу, його методів і їх варіантів є доцільним у рамках вивчення навчальної дисципліни «Інформаційне забезпечення видавничої діяльності».