Інформаційне забезпечення видавничої діяльності
Модуль 1. Організаційне забезпечення процесів інформаційного наповнення електронних видань
Розділ присвячено питанням аналізу категорії «інформаційні ресурси видавничої діяльності» (рис. 1), вивченню особливостей і параметрів інформаційних ресурсів видавництва, дослідженню тенденцій розвитку інформаційних ресурсів видавничої діяльності.
Рис. 1. Ключові поняття розділу 1
1.1. Поняття інформаційних ресурсів видавничої діяльності. Основні особливості інформаційних ресурсів видавництва.
1.2. Основні характеристики окремих типів інформаційних ресурсів видавничої діяльності.
1.3. Тенденції розвитку інформаційних ресурсів видавничої діяльності.
Цілі вивчення розділу
Метою розділу є дослідження основних понять про інформаційні ресурси видавничої діяльності, аналіз основних характеристик та тенденцій розвитку інформаційних ресурсів видавничої діяльності.
Інформація, викладена в розділі, надає студенту можливість сформувати такі групи компетенцій:
1) аналітичні компетенції, пов’язані з аналізом основних рис та характерних особливостей інформаційних ресурсів видавничої діяльності; аналізом основних особливостей формування електронних інформаційних ресурсів видавництва;
2) проектні компетенції, пов’язані з визначенням шляхів формування конкретних видів інформаційних ресурсів видавничої діяльності;
3) управлінські компетенції, пов’язані з організацією процесу стратегічного розвитку інформаційних ресурсів видавництва на основі використання основних чинників і тенденцій інформаційного простору.
Вступ до розділу
Формування всесвітніх комунікаційних мереж дозволило змінити пріоритети видавничої справи у напрямку інтенсифікації процесів управління інформацією та створення потужної інформаційної системи видавництва. Інформатизація та віртуалізація видавничої діяльності передбачає посилення ролі інформаційної компоненти в загальній структурі ресурсної бази видавництва та привертання уваги менеджерів видавничої справи до питань розвитку інформаційної інфраструктури.
Отже, ключовими елементами сучасної видавничої діяльності виступають інформаційні ресурси, що являють собою головний фактор успішного розвитку підприємства. У зв’язку з цим виникає об’єктивна потреба аналізу поняття «інформаційні ресурси видавничої діяльності», їх основних особливостей і класифікації, вивчення тенденцій розвитку інформаційних ресурсів видавництва.