Паблік рілейшнз

Література

Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. — М., 1997. — 256 с.

Амджадін Л. М., Вишняк О. I., Привалов Ю. О. Політична та фінансова роль бізнесу на парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К., 2003. — 183 с

Барыбина И. Ф., Долгоруков А. П. В паутине маркетинга. — М., 1982. — 92 с.

Беленок О. Інституціональні системи крізь призму соціологічного аналізу// Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2003. — № 2. — С 218—223.

Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? — М., 1990. — 236 с.

Бороденко Л. Інтернет-медіа як новий вид ЗМІ // Інформаційне суспільство. Шлях України. — К., 2004. — С. 194—200.

Брушт Л. Урок России: рыночная экономика требует эффективного государственного управления // Трансформация. — Май — июль, 2000.

Владимиров В. М. Журналістика, особа, суспільство: проблема розуміння. — К., 2003. — 282 с.

Ганжин В. Т. Паблик рилейшнз. Что это значит? — М., 1998. — 176 с.

Гаспар М. Лучший опыт для практиков // Трансформация. — Февраль — март, 2001.

Гончаров Ю. В. Промислова політика України: проблеми і перспективи. — К., 1999. — 277 с

Громадськість та регіональні засоби масової інформації за прозорі і справедливі вибори до Верховної Ради України. — К., 2002. — 64 с

Димпф ван дер Лаан. Европейские стандарты PR: возведение мостов через Европу? // PR News. — 2000. — № 1. — http://www . pr-news. spb. ru

Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз. — М., 1996. — 288 с.

Дудко Л. Конкурентоздатність спеціаліста в кризових умовах // Чорнобиль і соціум. — К., 2001. — Вип. 7. — С 333—343.

Ефективна інформаційна робота: Посібник. — К., 1998. — 98 с

Законодавче забезпечення прозорих виборів в Україні. — Верховна Рада України. — К.: Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування. Український центр політичних досліджень, 2003. —19 с

Засоби масової інформації. — К., 1999. — 204 с

Засоби масової інформації у виборах: права, обов´язки, відповідальність. — К., 2001. — 79 с

Зелинский С. Э. Автоматизация учета персонала. — К., 2003. — 676 с.

Идеологическая работа: проблемы, поиск, опыт. — М., 1989. — № 3. — 46 с.

Идеологическая работа: проблемы, поиск, опыт. — М., 1989. — № 4. — 54 с.

Информация, анализ, прогноз — стратегические рычаги эффективного государственного управления: Тезисы докладов. — К., 2004. — 275 с.

История PR // PR News. — 2000. — № 3—4 — http://www . pr-news. spb. ru

Кабачная О., Ковальчук Е. Социальный талант и политический дискурс: к постановке проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2002. — № 1. — С. 165—171.

Карнеги Дейл. Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей. — К., 1990. — 220 с.

Ковалевский С. Руководитель и подчиненный. — М., 1973. —190 с.

Коліушко I. Б., Демкова М. С. Електронне урядування — шлях до ефективності та прозорості державного управління // Інформаційне суспільство. Шлях України. — С 135—142.

Концепція інноваційного розвитку економіки України: Проект // Наука та наукознавство. — 2002. — № 1. — С 3—32.

Королько В. Виборчі кампанії: зростання іміджу та засобів його формування // Україна—2002. Моніторинг соціальних змін. — С 264—272.

Кредісов А. І., Панченко Є. Г., Кредісов В. А. Менеджмент для керівників. — К., 1999. — 556 с

Курс для высшего управленческого персонала. — М., 1970. — 807 с.

Лебедева Т. Ю. Путь к власти. Франция: выборы президента. — М., 1995.— 123 с.

Лебедева Т. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по-французски. — М., 1996. — 134 с.

Маркичева Т. Б., Ножин Н. А. Диалог с западным партнером как проблема «паблик рилейшнз». — М., 1997. — 73 с.

Матеріали семінару «Регіональні мас-медіа та президентські вибори в Україні» (22—23 квітня 1999 року). — К., 1999. — 27 с

Матеріали навчального курсу «Паблік рілейшнз» на підприємствах Сатору Окада в Японському культурному центрі З— 12.09.1999. — К., 1999.

Матусевич В. Субъект общественного мнения: теоретические и методические проблемы определения // Социология, теория, методы, маркетинг. — 2002. — № 1. — С. 21—40.

Моисеев В. А. Портрет делового человека в публицистике. — К., 1980. —119 с.

Моисеев В. Журналистика и журналисты (о самой интересной профессии). — К., 2002. — 400 с.

Моисеев В. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации (теория и практика). — К., 2002. — 506 с.

Наука для XXI века. Новые обязательства. — Париж, 2000. — 56 с.

Наумовець А. Г. Віч-на-віч з аудиторією. — К., 2003. — 55 с.

Ольшанский В. В. Политическая психология. — СПб.: Питер,2002. — 576 с.

Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія. — К.: «Академвидав», 2003. — 446 с.

Павлов В. Єльцин победил. Будут ли проигравшие? // Финансовая Украина. — 1996. — 9 июля.

Пачковський Ю. Підприємництво у новітніх теоретичних пошуках та інтерпретаціях // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2003. — № 2. — С 149—159.

Пашенцев Е. Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса к политике. — М., 2000. — 230 с.

Пирожков С. Національна та регіональна безпека: погляд України // Нова безпека. — 2003. — № 2. — С 5—7.

Політичний маркетинг та електоральні технології. — Київ — Запоріжжя, 2002. — 249 с

Полторак В. Политический маркетинг и организация избирательных кампаний // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2002. — № 1. — С. 61—79.

Полторак В. Соціологія і політичний маркетинг (Міркування стосовно долі практичної функції соціології у сучасній Україні) // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2003. — № 2. — С 5—15.

Плассер Ф., Плассер Г. Мировая практика проведения политических кампаний: анализ деятельности профессионалов и их опыта. — М., 2005. — 416 с.

Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К., 2003. — 183 с

Посібник з питань свободи вираження. — К., 1999. — 218 с

Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — 2-е вид., випр. і доп. — К., 2003. — 373 с.

Правовий самозахист журналістів. — К., 2003. — 193 с

Предпринимательство и предприниматели на Украине: социальные аспекты. — К., 1992. — 48 с.

Приватизація. Інвестиції та фондовий ринок: правові засади та практика: У 4-х т. — К., 2001. — Т. 1. — 274 с

Проблеми іміджелогії: Збірник наукових доповідей учасників IV Міжнародної науково-практичної конференції. — К., 2003. — 112 с.

Прокопенко И. И. Управление производительностью. Практическое руководство. — К., 1990. — 260 с.

Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. — К., 1997. — 400 с.

Прохоров Е. П. Введение в теорию журналистики. — М.: «РИП-холдинг», 2001. — 232 с.

Розвиток громад і регіонів України. — К., 1999. — 164 с.

Сакада М. О. Діяльність штабів кандидатів у виборчій кампанії 1999 року // Політичний маркетинг та електоральні технології. — Київ — Запоріжжя, 2002. — С 144—145.

Связь с общественностью — «паблик рилейшнз» — государственной власти и управления. — 2-е изд. — Алматы, 1997. — 176 с.

Синяева И. М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности. — М., 1998. — 287 с.

Соціальна реклама в Україні: Сучасний стан та перспективи розвитку: Матеріали конференції. — К., 2004. — 150 с

Стегній О. Громадіська думка як елемент соціальної екорегуляції в суспільстві соціогенних ризиків // Чорнобиль і соціум. — № 7. —-С 244—260.

Тєлєтов О. С Маркетинг на промисловому підприємстві. — Суми, 1999. — 148 с

Формування іміджу органів місцевого самоврядування та громадських організацій. — К., 1998. — 94 с

Хосе Даниэль Баркеро Кабреро. Связи с общественностью в мире финансов. — М., 1998. — 79 с.

Чечулин А. В., Решетников М. М. Общественное признание. — СПб., 2001. — 101 с.

Швидунова А. СМИ как субъект политического процесса и инструмент политических технологий // www.pr-club.com . — 27 с.

Шин Марджори. Как добиться успеха в работе по связям с общественностью: Пособие. — Всемирный банк. Департамент внешних связей, 1995. — Сентябрь. — 55 с.

Шишкина М. А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. — Спб., 1999. — 360 с.

Як спілкуватися із засобами масової інформації? — К., 2000. — 90 с.

Як рахувати політичні кошти? — К., 2002. — 80 с

Aims & activities. — London, 1990. — 8 p.

All you need to know about PR. PRCA. — London, 1991. — 16 p.

Baskin 0., Aronoff C. Public Relations. The Profession and the Practice — Wm. С Brown Publichers, 1984 (пер. Е. Молостовой).

Bernauz E. Cristallizing Public Opinion. — New York, 1923. — 112 p.

Hollis Europe. 1994/1995. — London, 1994. — 682 p.

Lippman Walter. Public Opinion. — New York, 1997. — 272 p.

Planning & managing a Public Relations campaign. — London, 1996. — 159 p.

Public Relations in practice. — London, 1996. — 162 p.

Ronald P. Lovel. Inside public relations. Oregon State University. — Baltimor. — 1968. — 178 p.

Selecting & employing a Public Relations consul tancy. — London, 1991. — 28 p.

Harris T. L. The MarKeter´s Guide to Public Relations. — John Wiley & Sons, Inc., 1991 (переклад Е. Баканової)

1995 World Survey. The International Committee of Public Relations Consultancies Associtions Ltd. — London, 1995. — 33 table.

Веб-сайти:

http://tampa . prsa. org http://www . conf. prnet. ru http://www.pr-liga.org.ua http://www .mtu-net. ru http://www .sovetnik.ru http://www .umsso. ru http://www . prmuseum. com http://www . raso. ru. http://www . publiscity. kiev. ua http://www . propr. com. ua http://www . pr-news. spb. ru http://www . pr-club. com