Культура ділового спілкування менеджера
ТЕМА 8. ОСОБИСТІСНИЙ ВПЛИВ МЕНЕДЖЕРА НА КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ ТА ВЗАЄМОДІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
- Поведінкові норми менеджера-керівника.
- Взаємини менеджера з клієнтами та партнерами по бізнесу.
- Вміння менеджера взаємодіяти з командою.
Вивчивши цей матеріал, Ви повинні:
знати:
• стратегії та норми поведінки і спілкування менеджера-керівника в організації;
• сутність конфлікту, стилі поведінки його учасників та роль менеджера в попередженні або вирішенні конфлікту;
• особливості спілкування менеджера з клієнтами;
• сутність лідерства, лідерські якості менеджера;
вміти:
• висловлювати критичні зауваження без образи для іншої людини;
• виступати посередником у конфліктній ситуації;
• знаходити шляхи для згуртування команди;
• використовувати прийоми для забезпечення зворотного зв´язку.
Ключові поняття
Стиль поведінки керівника, конфлікт, моббінг, стратегії вирішення конфліктів, маркетинг взаємин з клієнтами, лідерство, зворотний зв´язок, комунікативна компетентність менеджера.