Культура ділового спілкування менеджера
ТЕМА 5. ТЕХНІКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
- Цілі, стратегія, тактика та стилі спілкування.
- Типи співрозмовників.
- Етапи спілкування.
- Розмовні форми ділового спілкування.
- Методи обговорення проблем.
- Письмові форми ділового спілкування.
Вивчивши цей матеріал, Ви повинні:
знати:
• цілі, стратегію, тактику та стилі спілкування;
• типи співрозмовників;
• етапи спілкування;
• особливості кожної з форм спілкування (індивідуальної бесіди, наради, зборів, переговорів, публічного виступу і презентації);
• методи обговорення проблем (дискусія, "мозковий штурм" та ін.);
• особливості ділового листування;
• "мову" візитної картки;
вміти:
• розпізнавати типи співрозмовників за характерними особливостями;
• вміти будувати кожний акт спілкування, використовуючи його етапи;
• провести індивідуальну бесіду;
• провести нараду;
• взяти участь у підготовці та проведенні переговорів;
• зробити презентацію;
• скласти ділового листа.
Ключові поняття:
Функції спілкування, стратегія спілкування, тактика спілкування, психологічний контакт, індивідуальна бесіда, нарада, збори, переговори, дискусія, суперечка, "мозковий штурм", рекомендаційний лист, візитна картка.