Культура ділового спілкування менеджера
ТЕМА 1. СПІЛКУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА
· Спілкування — важлива компонента менеджменту.
· Поняття "комунікація", "спілкування", "ділове спілкування".
· Функції, види та рівні спілкування.
· Поняття "культура", "культура ділового спілкування".
· Видатні менеджери про роль і значення культури спілкування в їхній професійній діяльності
Вивчивши цей матеріал, Ви повинні:
знати:
• роль і місце спілкування в менеджменті;
• сутність спілкування;
• особливості ділового спілкування;
• функції, види та рівні спілкування;
• сутність та рівні культури спілкування;
вміти:
• користуватися правильно поняттями "комунікація", "спілкування", "ділове спілкування", "культура ділового спілкування";
• класифікувати функції, види та рівні спілкування;
• визначати механізми, що забезпечують гуманістичний рівень культури спілкування;
• при розподілі робочого часу менеджера виділяти час на взаємодію з іншими людьми та визначати форми спілкування з ними.
Ключові поняття
Менеджмент, менеджер, діяльність, комунікація, спілкування, ділове спілкування, міжособистісні взаємини, взаємодія, культура, культура спілкування, рівні спілкування, успіх, "менеджерська революція".