Етика ділового спілкування
4.5.2. Чи знімати слухавку?
Коли телефонні дзвінки не дають вам можливості зосередитися на думці і правильно сформулювати її у бізнес-плані чи в доповіді, то ви, перед тим, як зняти слухавку, роздумуєте — чи варто це робити?
Як анекдот, розповідають американці випадок, що трапився в садибі американського фермера.
Задзвонив телефон, дзвінок роздався вдруге, втрете... Фермер не звертав на дзвінки ніякої уваги. Коли його запитали, чому він не знімає слухавки, фермер відповів: "Я купив його для своєї зручності, а не для зручностей інших".
Можливо, фермер мав рацію.
Як же бути тоді, коли ви зайняті важливою справою і не можете розмовляти телефонічно?
• Рекомендують вимикати телефон, а в цей час хай працює ав-тов ід нові дач (але зловживати цим не радимо, є ризик пропустити важливий для вас дзвінок).
• Можна, знявши слухавку, вибачитися за зайнятість, поцікавитися, коли можна псрстслсфонувати.
• Якщо вам телефонують на службу, то краще брати слухавку після другого-третього дзвінка (якщо ж візьмете після першого
— будуть думати, що вам більше нічим зайнятися, після п´ятого
— ви погано виконуєте свої обов´язки).
Службова телефонна розмова складається з таких компонентів:
— момент установлення зв´язку;
— виклад справи;
— заключні слова, знак, що розмову закінчено.